Укупно приказа странице

петак, 25. април 2014.

Novo u MM i kratko OBAVESTENJE! ♥

Stigla je nova kolekcija namestaja u Mm,meni se svidja mozda budem sredila neku sobu sa tim stvarcicama meni se pogotovo svidjaju one stepenice. :D




Pa sta vi mislite o novoj kolekciji? :D ♥

A sad obavestenje koje cekate:
Posto nisam imala dosta prijava za USKRSNJE TAKMICENJE otkazala sam ga, cak je Uskrs prosao tako da nista od takmicenja zaista mi je krivo.

A sad nesto bitnije od Uskrsnjeg takmicenja,moja sestra i ja smo odlucile da napravimo takmicenje za bloggericu jer nas svi na chatu pitaju da budu bloggerice uskoro objavljujemo post TAKMICENJE ZA BLOGGERICU! ♥

Prijave za bloggericu u komentar,napisacete Prijava:Ime vase lutke na stardollu i zasto biste htele da budete bloggerice.Za sad cemo izabrati 1 bloggericu,a ako bude vise prijava mozda i 2,ali vise o tome u sledecem postu znaci za sad samo prijave. :D ♥











Нема коментара:

Постави коментар