Укупно приказа странице

четвртак, 15. мај 2014.

#1 Talenti- PuppySasha34

Hellou. Evo me posle par dana. Izvinjavam se što nisam pisala, ali razlozi pišu u postu o obaveštenju koji sam napisala pre par dana. Sutra ne idem u školu, pa sam našla vremena za blogove. No dobro, pa krenimo. Današnji talenat je niko drugi nego PuppySasha34. Ona je poznati dizajner kose. Ona je royality i 73 lvl je. Pre je bila izbrisala Stardoll račun, a sada se opet vratila. Dok nje nije bilo, sve njene kose su bile preko 100 sd na bazaarima. Evo slika nekih njenih dizajnova:

 



To su samo neki. Cene se kreću od 80 sd, pa nadalje. Znači ostala sam bez teksta. Njene kose su PREFANTASTIČNE!!! Možda skupim stardollare pa kupim neku. Što se njenih nagrada tiče, o tome ništa nije napisala u prezentaciji, ali našla sam ovu sliku sa njenim nagradama:














Slika govori više od 1000 reči.

Kako vam se čini PuppySasha34? Da li je obožavate isto kao i ja?? Komentarišite :)



Нема коментара:

Постави коментар