Укупно приказа странице

уторак, 15. јул 2014.

#9 Talenti- ceren.gk

Hellou dollies!! (malo za promenu, smorio me je više onaj drugi pozdrav) Pa kako ste?? Ja sam odlično jer je ovaj blog nakupio 30 članova. Hvala vam!! Nego pređimo na post. Današnji talenat je ceren.gk. Šta znamo o njoj: dolazi iz Turske, 113. je level, bila je MSW 2011. godine i ima isto mnogo dostignuća kao Memoo-wa (79 dostignića :O). Odabrala sam ovaj put talent koji mislim da ne dizajnira, pošto nije ni jednu sliku svojih dizajnova stavila u svoju prezentaciju. A što se dostignuća tiče, mogu da zaključim da je bila polufinalist i finalist u MSW takmičenju (pa naravno kad je i bila pobednik), bila je pobednik u takmičenju za najbolji tulum, za najbolji modni dizajn i interijera, za najbolji album i starmovie, takođe bila je i Covergirl. Stvarno mi je žao što je ovaj post veoma kratak, ali šta ću. Nego pošto vidim da moje postove niko ne komentariše (šmrc :'( ) da li vam se sviđaju moji postovi? Da li želite da odem sa bloga?? Molim vas odgovorite mi na ta pitanja. I naravno komentarišite :)

                                 

2 коментара: