Укупно приказа странице

четвртак, 3. јул 2014.

SP Takmicenje! ♥

Heyy dollies,
Sta ima?Nisam vam dugo pisala izvinite jako mi je zao,ali imala sam neke obaveze koje sam morala da obavim. :/ ali dobro predjimo mi na takmicenje. :)

Pre neki dan sam gledala svetsko prvenstvo i dosla sam na ideju da napravim takmicenje SP (Svetsko prvenstvo).Trebate da obucete vasu lutku u neki dres i da je nasminkate ,kada to zavrsite slikajte lutku i stavite sliku u prezentaciju i napisite za blog Stardoll Sisters.

Ko hoce da se takmici neka napise ime svoje lutke u komentar.


Kada budem imala dovoljno prijava napravicu anketu. :D



                                                                             
                                                                             xoxoxo

                                                                              






                              


Нема коментара:

Постави коментар