Укупно приказа странице

петак, 29. новембар 2013.

Ne osudjuj izgled!

Meni se desava da mi neki iz cista mira dodju na chat i kazu da mi je lutka  ruzna,ali me ne zanima ipak je to moj stil,takodje ako je neko sredio lutku u rock ili metal stilu svi misle da je odvratno i da im lutka izgleda nekako kao narkoman,ali svako ima svoj stil ne treba suditi po tome.Ja mislim da sa svakim trebamo da se druzimo i da ne gledamo samo sta je spolja(lepota) nego treba da gldeamo i kakva je osoba unutra.Takodje ne treba gledati ko je superstar,ko je royality,a ko nije  meni ce cak desilo da mi jedna napise u knjizi gostiju sto si bila superstar,ja nisam znala sta da odgovorim i izbrisala sam komentar ja mislim da je to glupo trebamo svakom da damo sansu.Pa sigurno se i vama to desava slobodno napisite u komentar anonimno ako necete drugacije. :D



Нема коментара:

Постави коментар