Укупно приказа странице

понедељак, 10. март 2014.

300 Miliona clanova besplatne stvari! ♥ :)

Epa dugo nismo pisale izvinite za vikend sam vam obecala novi izgled bloga,ali nisam ga stavila napravila sam jos pre 5 dana novi graficki izgled,ali kompijuter mi se pokvario si kad je majstor popravljao sve je iz kompijutera izbrisao,a steta ova mi je bila najbolja grafika. :(
Ali dobro sta sad da se radi nego da predjemo mi na 300 miliona clanova
 
Ja iskreno nisam bas odusevljena stvarima,ali eto sta je tu je.

Ove stvari se jednostavno dobijaju samo se ulogujte na stardoll i idite u trgovinu i tamo cete videti na pocetku stvari za 0sc. :)

Evo kako izgledaju:



A ako potrosite 100 sc dobijate stiklice,pa ka dpotrosite 200sc dobijate neku kao torbicu itd..
Isto je tako i za sd potrosite 10sd dobijete opet neke stiklice i sve tako..

Meni se ovde skoro sve svidja,ali mi je mnogo da potrosim toliko sd za to,a i nemam toliko. xD

Evo ako to izgleda ovo ljubicasto je za sc,a zlatno za sd. :)


 I kasnije cu vam objaviti jos jedan post.
To je sve. :D

bekabekan.



Нема коментара:

Постави коментар