Укупно приказа странице

понедељак, 3. март 2014.

Besplatne Austin and Ally stvarcice! ♥ :)

Ooo napokon sam to docekala Austin and Ally mi je omiljena serija. ♥
Evo kako stvarcice izgledaju:


1.Otvorite proxy: http://justproxy.co.uk/
2.Zalepite: www.stardoll.com
3.Kliknite na Go,zatim se ulogujte pa zalepite : http://www.stardoll.com/it/contest/view.php?id=4096
4.Kada se ucita stranica imate dole pitanje,a odgovor vam je pod 1. (prvo) nisam slikala,ali snacicete se sami. :)

Eto to je sve. :) ♥

Imam nesto da vas obavestim.........
........
.........................
...........................................
.........................................................

Marija-smile se uskoro vraca da pise na blogu. :D
Ja joj zelim srecu nije bas dugo pisala,ja sam pisala,ali ne bas mnogo,ali eto od sad cemo biti redovnije aktivne. :)


pa sta vi mislite o   
svemu tome?

Sad necu da stavim sliku za  potpis posto nam uskoro dolazi
nova slika bloga,a sa tim i novi potpisi i nove
ideje za teme. :) ♥


Mi cemo biti aktivne,ali i vas molimo da se aktivirate. :)






Нема коментара:

Постави коментар