Укупно приказа странице

четвртак, 17. јул 2014.

#10 Talenti- monsesitaVogue

Hellou. Pa kako ste mi?? Ja sam nekim delom raspoložena, a i nekim delom i tužna. Srećna sam zato što je ovo 10. post u mojoj rubrici, a tužna sam zato što niko ne komentariše moje postove. :'( Ovo vas opet pitam: da li vam se sviđaju moji postovi i da li želite da odem sa bloga. Molim vas odgovorite mi na to pitanje, želim da znam da li da se uopšte trudim ili ne. Evo sad posta. Danas vam pišem o monsesitiVogue. Šta znamo o njoj: dolazi iz Meksika, 89. je level, dizajnira preeekul dizajne i takođe je poznat dizajner. E pa evo njenih dizajna:




Eto nekih dizajna. A sad nagradicee.


Eto to je to. Kako vam se čini post? Da li vam se sviđa monsesitaVogue i njeni dizajni?? I da, molim vas, odgovorite mi na pitanja koja sam postavila na početku posta. I da komentarišite :)

                                                 
                                                    *ne znam zašto mi se potpis pomerio u desno :O*

Нема коментара:

Постави коментар