Укупно приказа странице

понедељак, 14. јул 2014.

Predstavljanje :)

                                                                  So  hellou xd




Ja sam Karla na sd sam zippygirl6 :).Nesto o meni:Imam 15 godina,volim da crtam ,dizajniram i radim grafike^--^.Osim na vom blogu blogam i na Lininom blogu o grafikama.Moja rubrika ces se zvati Desing wtih Karla ili skraceno DWK xd.Pisacu o dizajniranju a kada budem radila neki desing odjece pokazacu vam kako uklopiti to :).Ja cu snimati vdeo tutorijale jer mislim da je vama lakse shvatiti tako xd.Prvi posto moje rubrike ocekujte danas :).  


                                                                           
                                                                      Karla
                                                            ( nemam potpis )

















Нема коментара:

Постави коментар